#1 McVitie’s Thins (Kon. Verkade)

0

Behoeften polariseren steeds meer. Hierdoor ziet Verkade een groeiende bereidheid om meer te betalen voor dingen die er echt toe doen en een groeiende vraag naar verwennende producten. Dit is iets dat het bedrijf ook terugziet in de koekcategorie.

McVities, een nieuw en verwennend ‘premium’koekmerk, ziet deze trend als een kans voorcategoriegroei. Door te innoveren in het (groei)segment koek met chocolade, wil McVitie’s weer waarde toevoegen in de categorie. Thins, de eerste Nederlandse introductie van het geliefde Engelse koekjesmerk McVitie’s, zijn knapperig gebakken, flinterdunne biscuits overgoten met heerlijke
chocolade.

Thins zijn verkrijgbaar in drie varianten:
• melkchocolade;
• pure chocolade en
• melkchocolade-cappuccino.

Met deze smaken wil McVities weer een boost geven aan het (groei)segment koek met chocolade. Er zit een fors ondersteuningsplan op McVitie’s Thins om dit nieuwe merk te laden. Zo zal McVitie’s Thins ondersteund worden met een intensieve campagne op tv en activatie op de
winkelvloer.

Inlichtingen: Kon. Verkade, 075 – 655 61 11 | www.mcvities.nl