#1 Swinckels’ Superior Pilsener

0

Pilsener is nog altijd het meest gedronken bier in Nederland. Na bewezen succes bij de betere horecazaken deed Swinckels’ Superior Pilsener in week 10 zijn intrede in de Nederlandse retail. Swinckels’ is een volmoutpilsener, gebrouwen met Cascade-hop uit de Amerikaanse Yakimavallei en de Polaris-hop uit de Hallertau regio in Duitsland. Deze blend van hopsoorten geeft Swinckels’ zijn unieke karakter, te omschrijven als licht kruidig en fruitig met een verfijnde bitter en een mooie, zachte afronding.

 

In de bijbehorende reclamecampagne ‘Always trust your inner voice’ laat acteur Morgan Freeman Nederland kennismaken met Swinckels’. Vertrouw op je intuïtie, is de boodschap. Het staat symbool voor de eeuwenoude familietraditie waaruit het premium bier is ontstaan: gebrouwen op gevoel.

Om de shopper op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met Swinckels´, wordt tevens groots uitgepakt op de winkelvloer. De inzet van giftpacks met gratis glas, sfeermaterialen, schapaankleding en prijspromoties maakte de introductie van Swinckels’ succesvol.

Swinckels’ Superior Pilsener is in de retail verpakt in een luxe en stijlvolle verpakking, verkrijgbaar in 6 x 33 cl. basket en 15 x 33 cl. doos voor een consumentenadviesprijs van resp. van € 5,99 en € 13,99.

Bavaria | 0499 – 428 111 | www.swinckels.com