AGF Monitor week 11

0
Deze week dalen de prijzen van de 25 populairste AGF-producten over de hele linie. Wel is de daling bij de ene formule aanzienlijk forser dan bij de andere. Bij met name Albert Heijn en Plus daalt de prijs van het AGF-mandje deze stevig, respectievelijk met 4,1% en 6,3%. De prijsafstand tussen de laagst en hoogst geprijsde formule komt deze week uit op 13% (vorige week: 12%).
Bij Lidl tellen de prijsmeters deze week maar liefst 14 promoties. Dat wil zeggen dat meer dan de helft van ons mandje met AGF-hardlopers bij Lidl in de aanbieding is. Maar Lidl is niet de enige formule met een stevige reeks afprijzingen. Bij Plus tellen het aantal promoties op tot negen. Bij AH tot zes, bij Jumbo tot vijf. Picnic heeft deze week twee promoties. Snoeptomaatjes zijn deze week bij vier van de vijf gevolgde formules in de aanbieding. Het overzicht met alle actuele prijzen en aanbiedingen is te vinden op FP+.

Alle AGF-hardlopers zijn deze week beschikbaar bij de gevolgde formules.

Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

Over Pricing Experts

PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.