AGF Monitor week 19

AGF Monitor
Alleen bij Lidl stijgen de prijzen deze week. Dat betekent dat de prijsafstand tussen de goedkoopste formule - dat is toch met enige afstand Lidl - en de duurste formule deze week verder daalt, van 24% naar 21%.
De prijzen bij Lidl stijgen ondanks een behoorlijk aantal promties. Zeven stuks. Plus volgt met vier, terwijl Albert Heijn en Jumbo er ieder drie hebben. Er zijn deze week vier AGF-producten bij meer dan een retailer in de aanbieding (witlof, broccoli, pitloze druiven en bananen).
De details van de promoties en een overzicht van alle actuele prijzen staan op FP+.
Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.
Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.