AGF Monitor week 2
AGF Monitor week 2 Shelflife

AGF Monitor week 2

Algemeen
Met uitzondering van Lidl daalt het algehele prijsniveau van het mandje AGF-hardlopers deze week. Daardoor daalt het prijsverschil tussen de formules weer, van 24% vorige week naar 18% deze week. De onderlinge verhoudingen blijven overigens in stand, waarbij Lidl de prijzen behoorlijk heeft verhoogd, terwijl het aantal promoties niet daalt.
In termen van promoties doet Lidl er met zeven stuks deze week zelfs nog een schepje bovenop. Albert Heijn en Plus hebben er deze week ieder drie, terwijl Jumbo het bij twee aanbiedingen houdt. Deze week is bloemkool bij alle vier de formules in promotie. Daarbij bieden Albert Heijn en Jumbo met € 1,69 de laagste prijs. De details van de promoties en alle actuele prijzen zijn te vinden op FP+.
Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.
Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.