AGF Monitor week 23

0

En zo is Albert Heijn met enige afstand weer het duurst. Plus draait namelijk stevig aan de prijsknop en drukt de prijs van het mandje met de 25 populairste AGF-producten met € 2,32 naar beneden. Ook Lidl draait aan de prijsknop, maar dan de andere kant op: + € 0,80. Mede daardoor daalt het prijsverschil tussen de duurste en goedkoopste formule deze van 21% naar 16%.

Week 23 is een relatief promotie-arme week. Met name Lidl doet het rustig aan: drie aanbiedingen. Ook Plus heeft drie promties, maar de weekendaanbieding op frambozen is dermate diep dat het de prijs van het mandje bij Plus flink naar beneden drukt. Jumbo heeft deze week twee aanbiedingen, AH volstaat met één promotie. De details van de aanbiedingen en een overzicht alle actuele prijzen is te vinden op FP+.

Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

Over Pricing Experts

PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.