AGF Monitor week 23

0
Een interessante ontwikkeling: Albert Heijn is Jumbo deze week tot op € 0,05 genaderd. Ook opvallend: Lidl stijgt in prijs, daar waar de prijzen van AGF bij de andere formules juist dalen. Overigens hoort hier wel de kanttekening bij dat deze week niet alle producten beschikbaar zijn (deze producten worden vervolgens uit de prijsvergelijking gehaald). De prijsafstand tussen de duurste en goedkoopste formule daalt weer ten opzichte van vorige week, van 20% naar 14%.
Deze week heeft Plus de meeste promoties in de top-25 AGF-producten: vier. Plus wordt gevolgd door Jumbo met drie meerstuksaanbiedingen (drie voor vier euro). Lidl heeft twee aanbiedingen en AH slechts één (galiameloen, die ook bij Jumbo en Plus in promotie is). De details van de aanbiedingen en een overzicht alle actuele prijzen zijn zoals gebruikelijk te vinden op: FP+.
Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.
Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.