AGF Monitor: week 28
AGF Monitor: week 28 Shelflife

AGF Monitor: week 28

Algemeen
Het prijsniveau bij Albert Heijn stijgt van € 30,64 naar € 31,60, maar doordat Plus constant blijft op € 31,40 is AH deze week opeens het duurst. Plus heeft opnieuw geen promoties in de 25 AGF-hardlopers, terwijl AH er deze week twee heeft (witlof en handperen).
Bij Lidl daalt het prijsniveau deze week, onder meer door toedoen van vier promoties (komkommer, bleekselderij, frambozen en meloenen), terwijl bij Jumbo de prijzen (ondanks twee promoties) juist stijgen, waardoor de prijsafstand tussen de twee deze week weer aardig toeneemt.
Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. PricingExperts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.
Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.
AGF Monitor: week 28

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.