AGF Monitor week 36
AGF Monitor week 36 Shelflife

AGF Monitor week 36

Algemeen

Het algehele prijsniveau van de 25 hardlopers in AGF daalt stevig deze week. Dat wordt echter mede veroorzaakt doordat bij Lidl nu ook het voordeelpak uien niet beschikbaar is, waardoor dit item deze week uit de vergelijking is gehaald. Ook het aanbod appelen bij Lidl blijft uiterst beperkt. Het prijsverschil tussen de duurste en goedkoopste formule is deze week 23%.

We tellen deze week 11 promoties. Jumbo en Lidl hebben er elk vier, Albert Heijn drie en Plus opnieuw geen. Opvallend is de promotie-overlap deze week. Zo hebben Lidl en AH beide komkommers in de aanbieding. Lidl en Jumbo frambozen en AH en Jumbo pitloze druiven (zie tabel voor details van de promotie).

Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. PricingExperts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.
AGF Monitor week 36

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.