AGF Monitor week 37
AGF Monitor week 37 Shelflife

AGF Monitor week 37

Algemeen

Bij een over de hele linie stijgend prijsniveau, blijft het vertrouwde beeld in stand. Albert Heijn en Plus blijven dicht bij elkaar, al is AH net weer iets voordeliger geworden. Het gaatje tussen Jumbo en Lidl blijft ook in stand. De prijsafstand tussen de duurste en goedkoopste formule bedraagt deze week 19%.

De week meldt vooral Lidl zich aan het promotiefront. In de 25 AGF-hardlopers heeft Lidl namelijk zes promoties (zie de tabel). Albert Heijn heeft twee promoties (courgettes en bananen) en Jumbo (frambozen). Bij Plus zijn opnieuw geen promoties in de 25 AGF-hardlopers aangetroffen.

Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. PricingExperts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.
AGF Monitor week 37

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.