AGF Monitor week 38
AGF Monitor week 38 Shelflife

AGF Monitor week 38

Algemeen
Over de hele linie daalt het prijsniveau deze week. Met name Lidl drukt de prijzen omlaag met flink wat aanbiedingen. Jumbo blijft hierbij wat achter waardoor de prijsafstand tussen Lidl en Jumbo aanzienlijk groter wordt. Plus houdt de bandbreedte met AH - opnieuw zonder aanbiedingen in de 25 AGF-hardlopers - redelijk in stand. Het prijsverschil tussen de duurste en goedkoopste formule bedraagt deze week 20%.
Vooral Lidl pakt deze week uit met maar liefst zes promoties (komkommer, paprikamix, courgette, bloemkool, Elstar-appelen en pitloze druiven) in de 25 populairste AGF-producten. Albert Heijn heeft er drie (broccoli, Elstar-appelen en pitloze druiven) en Jumbo één (frambozen). Het volledige overzicht van aanbiedingen en de actuele prijzen staan op FP+.
Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. 
Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. PricingExperts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.
Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.