AGF Monitor week 39
AGF Monitor week 39 Shelflife

AGF Monitor week 39

Algemeen
Over de hele linie stijgen de prijzen deze week. Dat heeft echter vooral te maken met Lidl, dat nu aanzienlijk meer van de 25 hardlopers in AGF in het assortiment heeft, zodat het mandje (en de waarde ervan) groter wordt. De prijsafstand tussen Lidl en Jumbo wordt deze week wat kleiner, die tussen Albert Heijn en Plus juist wat groter. Grote gevolgen voor de prijsafstand tussen de goedkoopste en duurste formule heeft dat echter niet. Dat prijsverschil bedraagt deze week 20%.
In termen van promoties zien we opnieuw Lidl flink gas geven met deze week negen promoties in de top-25 AGF-producten. Albert Heijn heeft er drie en Jumbo één. AH en Lidl hebben beide bloemkool en Conference-peren in de aanbieding. De tabel met de details van alle aanbiedingen en de actuele prijzen vindt u op FP+
Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. 
Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. PricingExperts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.
Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.