AGF Monitor week 41
AGF Monitor week 41 Shelflife

AGF Monitor week 41

Algemeen
Over de hele linie gaan de prijzen deze week omhoog. Plus is daarbij nu toch aanzienlijk hoger geprijsd dan Albert Heijn. Met name het ontbreken van aanbiedingen in de 25 AGF-hardlopers speelt daar een rol in. Ook het prijsverschil tussen Lidl en Jumbo is weer wat opgelopen. Het prijsverschil tussen de duurste en goedkoopste formule bedraagt deze week 21%
Ten opzichte van vorige week is het aantal promoties gedaald. Albert Heijn is met drie aanbiedingen (bleekselderij, Elstar-appelen en Conference-peren) in de 25 AGF-hardlopers het meerst actief. Ook bij Jumbo zijn Elstar-appelen en Conference-peren in de aanbieding. Lidl heeft een promotie met Granny Smith-appelen. De tabel met de details van de aanbiedingen en alle actuele prijzen vindt u op FP+
Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. PricingExperts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.
Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.