AGF Monitor week 45
AGF Monitor week 45 Shelflife

AGF Monitor week 45

Algemeen
Wat valt deze week op? Eigenlijk vooral dat Lidl door de grens van € 30,- voor het hier gevolgde mandje AGF-producten breekt. Lidl beweegt daarmee opwaarts in prijs richting Jumbo. Jumbo, maar ook Albert Heijn en Plus, bewegen in termen van prijs in tegenovergestelde richting. Plus weet opnieuw onder het prijsniveau van AH te blijven. Het prijsverschil tussen de goedkoopste en duurste formule is deze week opnieuw 13%.
Met vijf promoties in de 25 AGF-hardlopers is plus deze week het meest actief. Lidl en Jumbo hebben beide twee aanbiedingen en AH volstaat deze week met één (Galia-meloen, die overigens ook bij Plus in promotie is). Conference-peren zijn zowel bij Plus als bij Jumbo in de aanbieding. Zowel met de peren als met de meloenen is Plus voordeliger.
Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. PricingExperts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.
Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.
AGF Monitor week 45

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.