AGF Monitor week 46
AGF Monitor week 46 Shelflife

AGF Monitor week 46

Algemeen
Een opvallende beweging deze week: Plus zoekt Albert Heijn op. Vorige week zagen we iets vergelijkbaars toen Lidl richting Jumbo bewoog. In beide gevallen gaat het om een beweging omhoog, waardoor het prijsverschil tussen de goedkoopste en duurste formule beperkt blijft tot 14%.
In termen van promoties is Lidl deze week het meest actief. De formule heeft vijf promoties (komkommer, paprikamix, broccoli, pitloze druiven en perssinaasappels) in de 25 AGF-hardlopers, Plus heeft er vier (ook komkommer en paprika, maar ook bloemkool en uien), Albert Heijn en Jumbo hebben er elk drie, respectievelijk komkommer, broccoli en Conference-peren bij AH en bloemkool, Elstar-appelen en (eveneens) Conference-paren bij Jumbo.
Het volledige overzicht van de prijzen en de details van de aanbiedingen vindt u op FP+.
Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. PricingExperts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.
Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.