AGF Monitor week 48

0

Plus is deze week de enige formule waarvan het mandje met de hardst lopende AGF-producten in prijs daalt. Bij de overige formules stijgen de prijzen. Bij Lidl stijgen de prijzen zelfs aanzienlijk, namelijk met € 1,42 oftewel 4,7% ten opzichte van week 47. En hoewel het mandje van Albert Heijn als hoogst geprijsde formule stijgt, daalt de prijsafstand tussen AH en Lidl deze week tot 15%.

De prijsdaling bij Plus deze week wordt niet veroorzaakt door een stortvloed aan promoties. Plus heeft er namelijk ‘slechts’ drie. Picnic heeft er één, Jumbo twee en AH vier. Lidl is met zes aanbiedingen toch weer het meest actief binnen de gemeten AGF-hardlopers. Het overzicht met alle actuele prijzen en aanbiedingen is te vinden op FP+.

Alle AGF-hardlopers zijn deze week beschikbaar bij de gevolgde formules.

Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

Over Pricing Experts

PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.