Albert Heijn en NS verlengen samenwerking
Albert Heijn en NS verlengen samenwerking Shelflife

Albert Heijn en NS verlengen samenwerking

Algemeen

De Nederlandse Spoorwegen en Albert Heijn verlengen de samenwerking: ook de komende jaren zijn de winkels van Albert Heijn to go winkels op de stations te vinden en kijken de twee bedrijven gezamenlijk naar verdere groeimogelijkheden.

Albert Heijn en NS werken al ruim 20 jaar samen. In 1999 opende de eerste Albert Heijn to go op station Den Bosch. In de loop der jaren openden tientallen winkels op de NS stations en kreeg de formule een vertrouwde plek in het stationsbeeld. Sindsdien is Albert Heijn to go voor veel reizigers dé winkel voor eten en drinken voor onderweg.

Marit van Egmond, CEO Albert Heijn: “Wij willen er altijd en overal voor onze klanten zijn. Om de hoek, online en onderweg. NS was de eerste partner waarmee wij een samenwerking zijn aangegaan om het aantal Albert Heijn-winkels te laten groeien en de ‘to go’- formule verder te ontwikkelen. Het is mooi om te zien dat we samen al 20 jaar klanten blij maken met ons assortiment dat naadloos aansluit bij hun behoefte voor onderweg. Ik ben ook blij dat we, zeker na deze impactvolle periode, weer samen winkels kunnen openen zoals onlangs op station Rotterdam Alexander.”

Roger van Boxtel, president-directeur van de NS: “Het voelt goed dat we de lange samenwerking met Albert Heijn kunnen voortzetten. De winkels zorgen er mede voor dat een bezoek aan het station als een aangenaam onderdeel van de hele reis wordt ervaren.”

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.