Bavaria beste marketeer
Bavaria beste marketeer Shelflife

Bavaria beste marketeer

Algemeen

Bavaria is gisterenavond tijdens de uitreiking van de NIMA-awards verkozen tot beste marketingbedrijf van het jaar 2010. Marketing manager Frenkel Denie van Bavaria ontving deze prestigieuze marketingprijs gisteravond uit handen van juryvoorzitter Rene Repko (Hema). Andere genomineerden waren Ditzo, Wehkamp.nl en Hema.

De jury prees Bavaria vanwege haar aanhoudende inspanningen om het merk Bavaria op een geheel eigen wijze op de kaart te zetten. Gesproken werd over Bavaria als ‘Parel uit het Zuiden’; met name de missie om de brouwerij zo goed mogelijk over te dragen aan de volgende generatie werd zeer gewaardeerd. “Eigenzinnigheid blijkt in de genen te zitten. Zo heeft Bavaria juist flink geïnvesteerd in economische slechtere tijden. Er is tegen de conventies in de branche in, gekozen voor een geheel eigen kleur en vormtaal. Dat heeft geleid tot een succesvolle restyling van het merk. Daarbij wordt geappelleerd aan alle zintuigen, het veroveren van Nederland met het voltallige personeel, de succesvolle introductie van Bavaria 0.0% witbier en Bavaria-babes met de DutchDress. Het Bavaria-jaar is niet onopgemerkt voorbij gegaan.”

Peer Swinkels, verantwoordelijk directielid van Bavaria: “Wij zijn enorm trots op deze prijs, het is een ware beloning voor alle Bavaria-medewerkers die de afgelopen jaren hebben gewerkt aan onze belangrijkste missie: het veroveren van de harten van onze klanten. Bavaria wil verrassen en heeft een traditie opgebouwd waarin onverwachte combinaties centraal staan. De consistente lijn van uitdager proberen we daarbij nooit uit het oog te verliezen. Uit onze resultaten van de afgelopen twee jaar blijkt dat consumenten dat heel goed oppakken. Het is een grote eer dat ook onze marketingvakgenoten onze inspanningen waarderen.”

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.