Logo
Plus liet vorig jaar mei weten te gaan starten met retailmedia; het zou onder andere digitale schermen gaan plaatsen, bijvoorbeeld op de plaats waar klanten hun winkelmandje pakken.
Plus liet vorig jaar mei weten te gaan starten met retailmedia; het zou onder andere digitale schermen gaan plaatsen, bijvoorbeeld op de plaats waar klanten hun winkelmandje pakken.

‘Wat retailmedia ons oplevert? Eh…’

Door: Marieke Venbrux · leestijd 4 minuten Branche & Cijfers

Supermarktformules hebben de afgelopen jaren volop geïnvesteerd in hun retailmedia. Natuurlijk, instore displays, folders, schapbanners etc. kennen we al sinds jaar en dag, maar daar zijn de laatste jaren onder andere digitale schermen in supermarkten bijgekomen. Nieuw zijn ook de ‘selfservice-platformen’ bij sommige formules. Hoe kijken leveranciers aan tegen deze nieuwe vormen van retailmedia? De TMA deed een peiling onder haar leden.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.
  • Vacatures

    Nieuwsbrief