V.l.n.r. Roy Jansen (categoriemanager Impuls), Erik-Jan Mares (unitmanager), Kinga Hendrikx (jr. categoriemanager Impuls) en Janneke Bogaard (categorie-assistent Impuls) met de award.
V.l.n.r. Roy Jansen (categoriemanager Impuls), Erik-Jan Mares (unitmanager), Kinga Hendrikx (jr. categoriemanager Impuls) en Janneke Bogaard (categorie-assistent Impuls) met de award. Shelflife

C1000 wint SSZ Impuls Award

Algemeen

caption id=”attachment_1714” align=”alignnone”V.l.n.r. Roy Jansen (categoriemanager Impuls), Erik-Jan Mares (unitmanager), Kinga Hendrikx (jr. categoriemanager Impuls) en Janneke Bogaard (categorie-assistent Impuls) met de award./captionC1000 heeft tijdens het SSZ Najaarsevent de Impuls Award voor de categorie zoetwaren en snacks in de wacht gesleept. Bij zowel het opnemen van nieuwe items als op procentuele groei scoort C1000 het beste.

Unitmanager van C1000, Erik-Jan Mares: “Het spreekt voor zich dat wij enorm trots zijn op deze prijs. We voeren de laatste jaren een zeer consistent beleid wat absoluut zijn vruchten afwerpt in deze categorie. Daarnaast zijn we nadrukkelijk bezig geweest om het assortiment in zoetwaren en snacks uit te breiden. Ik zie de prijs dan ook als een groot compliment voor het hele team!”

Naast het opnemen van de meeste artikelen in drie van de vier categorieën en de hoogste procentuele groei, scoort C1000 ook sterk in absolute groei van private label in chocolade en biscuit/koek. De prijs werd uitgereikt door het Studiecentrum voor Snacks en Zoetwaren (SSZ) tijdens het jaarlijkse Najaarsevent.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.