Chocolovely by Globemilk zorgt voor een bijzonder lekkere winter

0
Leestijd: < 1 minuut

Globemilk, een ondernemend familiebedrijf gespecialiseerd in de productie van 100% Nederlandse melkproducten, pakt de rol van challenger in de zuivelcategorie verder op. Na de succesvolle lanceringen van Barista Milk en Ice Coffee is het nu tijd voor het volgende succes: Chocolovely, een moderne, hip en trendy chocolademelk.

Met Chocoloveley speelt Globemilk in op de latente behoefte van echt genieten. De nieuwe generatie zoekt naar onderscheidende proposities waar ze zichzelf mee kunnen identificeren. Het moet écht lekker zijn, maar ook leuk en trendy. Daar is men ook bereid voor meer te betalen.

Hiermee wordt een nieuwe impuls gegeven aan een categorie met dalende volumes en hoge margedruk. Naast de vertrouwde ‘original’-variant met minder suiker, zijn diverse smaken doorontwikkeld om consumenten verder te verrassen. De witte chocolademelk is de eerste bijzonder smaak die haar opwachting maakt.

Zowel online als offline wordt Chocolovely verder geactiveerd, waarbij focus ligt op de eerste smaakbeleving. Offline wordt veel geïnvesteerd in zichtbaarheid en probeeraankopen. Denk aan premium horeca, pretparken en universiteiten. Activatie kan op maat worden afgestemd.

Meer weten over de mogelijkheden die Globemilk uw zuivelcategorie kan bieden? Kijk alvast op www.globemilk.nl en neem contact op.

Inlichtingen: Globemilk, 06 – 10 51 86 98 (Rob Branje) | robbranje@globemilk.com