Coca-Cola komt met campagne voor Fuze Tea en lanceert twee suikervrije smaakvarianten

0
Leestijd: 2 minuten

Coca-Cola roept met ‘Made of Fusion’ een nieuwe wereldwijde campagne in het leven voor Fuze Tea die de kracht van fusie viert. Het is de eerste wereldwijde campagne voor het merk en brengt een ode aan de verschillen en contrasten van mensen en de wereld waarin zij leven. Onlangs introduceerde de frisdrankfabrikant tevens twee nieuwe suikervrije smaken: Fuze Tea Black Tea Raspberry Mint No Sugar en Fuze Tea Green Tea Appel Kiwi No Sugar.

De campagne is geïnspireerd op de drie unieke ingrediënten die samenkomen in Fuze Tea – getrokken thee, fruitsmaken en een vleugje kruiden, en komt onder andere tot leven via gamificatie op het Made of Fusion-platform. Op deze manier wil het ijstheemerk consumenten motiveren om hun verschillen te vieren en hun contrasten te omarmen. Voor deze creatieve campagne lanceert Fuze Tea het Made of Fusion-platform dat zich richt op de reislustige consument, ofwel ‘Modern Explorer’, die van nieuwe ervaringen houdt en zelfexpressie en -ontdekking belangrijk vindt. Met de deelname aan het platform maakt de consument ook kans op een gepersonaliseerde citytrip voor twee personen per trein.

Tim Geelen, senior brand manager Fuze Tea: “Fusie is wat ons als mens uniek maakt. Deze perfecte fusie van contrasten is ook wat Fuze Tea uniek maakt: een fusie van getrokken thee, fruitsmaken en een vleugje kruiden. Nu ook met twee nieuwe suikervrije varianten. We kijken ernaar uit om met ons allereerste Fuze Tea-platform de contrasten in het leven te vieren met iedereen in Nederland.”

“We willen de consument graag met een gebalanceerd portfolio keuze aanbieden en hebben als doel gesteld dat 50% van ons verkoopvolume in 2025 bestaat uit dranken met geen of weinig calorieën. We zijn nu met 46% op de goede weg, maar dit vereist continue inzet. De introductie van deze twee nieuwe suikervrije varianten helpt ons weer een stukje verder.”, aldus Geelen. In het duurzaamheidsactieplan genaamd This Is Forward beschrijft Coca-Cola in Nederland haar acties en doelstellingen als het gaat om dranken, verpakkingen, klimaat, water en maatschappij.

Inlichtingen: Coca-Cola, 010 – 245 54 00 | www.cocacolanederland.nl