Dieuwer van Staveren nieuwe sales & trademarketing directeur FrieslandCampina

0
Leestijd: < 1 minuut

Met ingang van 1 juni 2020 is Dieuwer van Staveren de nieuwe sales & trademarketing directeur van FrieslandCampina Consumer Dairy Netherlands. Zij volgt daarmee Menno Oosterhoff op.

Dieuwer Van Staveren startte haar carrière bij cosmeticabedrijf L’Oréal, maar heeft de afgelopen acht jaar verschillende sales rollen vervuld binnen FrieslandCampina. In januari 2018, bij de vorming van FrieslandCampina Consumer Dairy Netherlands(samenvoeging branded retail, retail brands en branded OOH), heeft Van Staveren de afdeling trade marketing opgezet en sindsdien succesvol geleid. Daarnaast is zij binnen en buiten FrieslandCampina actief op het gebied van duurzaamheid. Onder andere stond zij aan de wieg van het in de markt zetten van ‘On the Way to Planet Proof-zuivel voor FrieslandCampina.

Menno Oosterhoff is sinds december 2016 werkzaam bij FrieslandCampina in de rol van sales & trademarketing Directeur. Daarvoor was hij gedurende 15 jaar werkzaam hij Procter & Gamble, als laatste in de functie van managing director P&G Prestige MEA, met als standplaats Dubai. Daarvoor heeft hij verschillende commerciële rollen vervuld in binnen- en buitenland. Hij blijft werkzaam binnen FrieslandCampina Consumer Dairy en gaat de Global Unit Cheese leiden.

Bob Mulder, die als customer development manager tot nu toe het AH-team bij FrieslandCampina leidde, volgt Van Staveren op als trade marketing director.