De winnaars van 2011
De winnaars van 2011 Shelflife

FoodAwards 2011: de winnaars

Algemeen

14 FoodAwards telt de 23e editie van de FoodAwards. Gisterenmiddag en -avond werden de awards tijdens een diner in de oranjerie van Paleis Soestdijk uitgereikt. Hieronder het volledige overzicht (alfabetisch).

[caption id=”attachment_1960” align=”alignright”]De winnaars van 2011[/caption]Arla biologische zuivel - Arla Foods

Aviko Supercrunch Franse Frites - Aviko

Bavaria 0.0% Wit - Bavaria

Jan poffertjes en pannenkoeken - De Bioderij

Lassie Toverrijst Extra - Lassie

Lay’s Limited Edition ‘Patatje Joppie’) - PepsiCo

Lu Cote d’Or Intense - Kraft Foods

Magnum Gold - Unilever

Persil Eco Power - Henkel

Sanex Zero% - Sanex Nederland

Struik eenpersoonsmaaltijdsoepen - Struik Foods Europe

Wijko Mini - H.J. Heinz

Wicky Fruit Energy - Refresco

Zuivelhoeve Boer’n Trio - De Zuivelhoeve

Bavaria 0.0% Wit won daarnaast de FoodTopAward als meest aansprekende introductie van het introductiejaar 2010. De campagne Lay’s Maak de Smaak van PepsiCo werd door het Retailcollege beloond met de FoodQualityAward voor de manier waarop het de consument wist te mobiliseren om zelf een nieuwe chipsvariant te bedenken.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.