FoodPersonality komt met uitgave voor leveranciers foodretail

0
Leestijd: < 1 minuut

FoodPersonality.WORK is de titel van nieuw vakblad van en voor (toe)leveranciers van de foodretail. De uitgave richt zich op de commerciële organisatie van leveranciers van assortiment van supermarkten. Vanuit verschillende disciplines zoals trade- en shoppermarketing, category management en sales verschijnen bijdragen die leveranciers helpen bij het ondersteunen van retailers om de consumenten optimaal te voorzien van de best mogelijke assortimentsinvulling.

Bij veel foodbedrijven zijn de disciplines die in dit nieuwe vakblad worden belicht verdeeld over uiteenlopende functies en personen. Bij sommige kleinere bedrijven zien we de uitvoering terug in slechts enkele personen – en soms beperkt dit alles zich tot één enkele duizendpoot. In alle gevallen geldt dat het voor leveranciers van belang is om kennis en kunde te verwerven om de retailer maximaal te kunnen ondersteunen. In FoodPersonality.WORK delen leidende organisaties hun ervaringen over wat er speelt binnen de diverse vakgebieden.

FoodPersonality.WORK heeft een printoplage van 5.200 en wordt verzonden naar 2.100 bedrijven met ruim 4.000 aangeschreven personen. Daarnaast wordt de uitgave digitaal verzonden naar bijna 9.200 ontvangers. FoodPersonality.WORK wordt daarnaast gedeeld via social mediakanalen en FP+, het digitale platform voor abonnees van FoodPersonality.

Nieuwsgiering naar de nieuwe uitgave? Klik hier om deze te bekijken.