FoodRetailAwards uitgereikt aan Hoogvliet en Deen

0
Leestijd: < 1 minuut

In de afgelopen week zijn de FoodRetailAwards, althans twee, alsnog uitgereikt aan Hoogvliet en Deen. De FoodRetailAwards worden jaarlijks uitgereikt aan de formules die het beste omgaan met de introducties van A-merkartikelfabrikanten.

Even terug naar afgelopen juni: de FoodAwards werden vanwege de uitbraak van het coronavirus noodgedwongen virtueel uitgereikt (bekijk hier nog eens de winnaars). Maar tegelijk met de FoodAwards worden ook de formules beloond die de introducties van A-merkartikelfabrikanten het meest welwillend tegemoet treden.

Hoogvliet won dit jaar omdat het de hoogste fair share behaalde met de winnende producten en Deen was het meest compleet in de opname van die winnende producten. (Bekijk hier nog eens de precieze uitslag en de runners-up.)

FoodRetailAwards - Hoogvliet

Ook aan Hoogvliet is de FoodRetailAward uitgereikt. V.l.n.r. Sebastiaan van Duijn (director Marketing & E-commerce), Sander van der Hoeven (unitmanager Brood en Vers) en Theo de Vries (unitmanager Non-Food & E-commerce). Commercieel directeur Rutger van den Bout was via een videoverbinding aanwezig.

Afgelopen week bezocht FoodPersonality zowel Hoogvliet als Deen om de awards te overhandigen. Albert Heijn, winnaar van de FoodRetailAward voor snelste opname, zal de prijs later in ontvangst nemen.