Gids voor retail marketeers

0
Leestijd: < 1 minuut

Berkhouts gids voor retail marketeers

Afgelopen vrijdag nam Joris Malipaard – hoofd Format & Lokale Differentiatie van Jumbo Supermarkten – uit handen van auteur Constant Berkhout het eerste exemplaar in ontvangst van Retail Marketing Strategy – Delivering shopper delight (zie foto). Gebaseerd op zowel academische kennis als praktische ervaring zet Berkhout in dit boek uiteen hoe je als retailer je klanten de ultieme winkelervaring – ‘shopper happiness’ – kunt bieden.

FoodPersonality staat in het novembernummer uitgebreid stil bij dit boek, ook omdat Berkhout als regelmatig gastschrijver van FoodPersonality over tal van onderwerpen op het gebied van retail- en shopper marketing eerder in FoodPersonality schreef. Met een indrukwekkende lijst aanbevelingen van zowel retailers als academici zou Berkhouts boek zomaar eens kunnen uitgroeien tot gids voor de moderne retail marketeer.
Het 296 bladzijden tellende boek kost € 47,98. Geïnteresseerden kunnen het boek hier bestellen.