Hoogvliet komt met klantgaranties: ‘Kr8chten’

0
Leestijd: < 1 minuut

Hoogvliet laat haar klanten kennismaken met de ‘kr8cht’ van Hoogvliet: acht sterke punten van de formule die in het voordeel van de klant moeten werken. Stapsgewijs zullen de kr8chten bij alle Hoogvliet-filialen worden ingevoerd.

 

Voordat een vestiging de kr8chten van Hoogvliet in de winkel tot uiting laat komen, wordt via een interne audit beoordeeld of alle acht garanties in het desbetreffende filiaal wel worden waargemaakt. De acht garanties beslaan onderwerpen als het assortiment, de kwaliteit van de producten, klantvriendelijkheid, aandacht voor kinderen en gemak tijdens het winkelen. Eind juni moeten alle Hoogvliet-supermarkten beoordeeld zijn en voorzien van de ‘Kr8chten’.

 

De bekendste klantgaranties zijn de ‘7 Dagelijkse Zekerheden’ van de Jumbo-formule. De knipoog naar deze klantgaranties (eentje méér dan Jumbo) is onmiskenbaar. Met de introductie van de Kr8chten geeft Hoogvliet duidelijk aan wat klanten kunnen en mogen verwachten:

 

1. De laagste prijs én heel veel aanbiedingen.

2. Dagelijks vers én altijd kwaliteit.

3. Wij zijn gastvrij én u staat centraal.

4. Vriendelijke én deskundige medewerkers.

5. Wij zijn er voor u én ook voor uw kinderen.

6. Compleet assortiment én voor ieders budget.

7. Gemakkelijk én efficiënt winkelen.

8. Bewust én verantwoord.