Hoogvliet in zee met Feyenoord

0
Leestijd: < 1 minuut

Hoogvliet Supermarkten en voetbalclub Feyenoord zijn een officieel partnerschap aangegaan. Het betreft een samenwerking voor twee jaar en volgt op eerdere gezamenlijke activiteiten. Hoogvliet wordt door de overeenkomst niet alleen partner van Feyenoord Heren 1, maar ook van Feyenoord Vrouwen 1 en de Feyenoord Foundation.

De samenwerking met Feyenoord wordt niet alleen zichtbaar op de boarding in De Kuip, maar ook in de supermarkten van Hoogvliet. Daar kunnen klanten de komende jaren profiteren van spaaracties voor Feyenoord-items en winacties voor kaarten en arrangementen tijdens thuiswedstrijden van Feyenoord 1, zowel Heren als Vrouwen. Ook medewerkers van Hoogvliet profiteren van de samenwerking: zij maken kans om een bezoek te brengen aan de thuiswedstrijden van Feyenoord.

Sebastiaan van Duijn (directeur marketing & e-commerce) ondertekende namens Hoogvliet het partnerschapcontract. “Wij zijn ontzettend trots dat wij ons de komende jaren mogen verbinden aan een topclub als Feyenoord. Hoogvliet is een echte familiesupermarkt en daarom past de grootste volksclub van Nederland, met haar trouwe legioen, perfect bij ons, onze klanten en onze medewerkers. Bij onze eerdere samenwerkingen merkten we al dat Feyenoord en Hoogvliet Supermarkten een perfecte match zijn. In de regio waar onze supermarkten staan, wonen tenslotte heel veel Feyenoord-supporters.”

Joris van Dijk, commercieel directeur van Feyenoord, sluit zich daarbij aan. “Hoogvliet is geworteld in provincies waar veel Feyenoord-supporters wonen. Door de handen ineen te slaan ontstaat een mooie kans om onze supporters ook op de supermarktvloer in aanraking te laten komen met Feyenoord. Daarnaast is het fantastisch dat Hoogvliet de club in de volledige breedte omarmt. Dit geeft eens te meer aan hoeveel meer Feyenoord is dan alleen voetbal in De Kuip.”