Jaco Brussé start VisualFabriq
Jaco Brussé start VisualFabriq Shelflife

Jaco Brussé start VisualFabriq

Algemeen

Jaco Brussé is met het bedrijf VisualFabriq gestart. Brussé werkte tot najaar 2011 bij Leaf (o.a. Sportlife, Red Band), dat intussen in handen is gekomen van Cloetta (en sinds kort ook zo heet). Brussé werkte daarvóór jarenlang bij H.J. Heinz, op het laatst als directeur voor Scandinavië en België, en daarvóór voor Procter & Gamble, Kellogg’s en Mars.

Brussé stapte najaar 2011 als ‘area president Middle’ op bij Leaf, om – zoals hij het zei – zich te beraden op zijn toekomst. En werkte daarna ruim een jaar buiten de sector, voor zijn eigen bedrijf Simunye.

Brussé is inmiddels een onderzoeksbureau gestart voor geografische marktanalyse, VisualFabriq. Hij is er partner, samen met Carst Vaartjes en Sander van der Blonk.
In het nog te verschijnen maartnummer van FoodPersonality een artikel aan de hand van gegevens en analyses van VisualFabriq, met als onderwerp; wat is er nu aan de hand met de C1000-vestigingen die Albert Heijn van Jumbo overnam? Sommige zijn inmiddels AH, andere zijn nog C1000. En wat is de respons van klanten daarop en hoe zijn de concurrentievelden?

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.