Colette Cloosterman-Van Eerd
Colette Cloosterman-Van Eerd Shelflife

Jumbo introduceert online ‘thuisdinerservice’

· leestijd 1 minuut Algemeen

caption id=”attachment_2053” align=”alignright”Colette Cloosterman-Van Eerd/captionJumbo heeft een nieuwe online service gelanceerd: ‘Eet je mee’. De nieuwe ‘thuisdinerservice’ maakt  het voor klanten makkelijker een gezellig etentje te organiseren. Het programma helpt zowel bij het plannen van een geschikte datum, als het verzorgen van een toepasselijk menu. Volgens formuledirecteur Colette Cloosterman-Van Eerd past Eet je mee helemaal bij wat Jumbo wil zijn.


Volgens Cloosterman-van Eerd is ’Eet je mee’ een nieuwe manier om de klant centraal te stellen. “We merken dat veel mensen het leuk vinden thuis een etentje te organiseren. Maar met de volle agenda’s van tegenwoordig is het vaak lastig om dat goed te regelen. Jumbo helpt graag die organisatie soepeler te laten verlopen. Dat scheelt een hoop stress.’’

Eén van de lastige dingen bij het plannen van een etentje met meerdere mensen is het vinden van de geschikte datum. Via ‘Eet je mee’ kunnen de gasten aangeven wanneer ze wel of niet kunnen. Zo kan uiteindelijk een datum worden geprikt waarop alle genodigden beschikbaar zijn. Vervolgens kunnen mensen in het systeem aangeven of ze bepaalde producten niet lusten of niet verdragen. ‘Eet je mee’ geeft vervolgens concrete menusuggesties voor het voor- hoofd- en nagerecht. Ook helpt het bij het bedenken en uitvoeren van een thema-diner.

De introductie van ‘Eet je mee’ valt samen met de lancering van de verbeterde website van Jumbo. De vormgeving van de site is helderder en de website is gebruikersvriendelijker. Onder andere het navigeren en het zoeken van recepten en openingstijden is nu nog makkelijker geworden.

Bovendien gaat Jumbo gebruikers belonen voor hun activiteiten op de site. Mensen kunnen badges verdienen door het aanmaken en beoordelen van recepten, lijstjes en tips.  Dit zijn virtuele waarderingen in de vorm van een plaatje, die de gebruikers op hun profiel te zien krijgen. Zo worden ze gestimuleerd om hun ‘persoonlijke prijzenkast’ compleet te krijgen.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.