Klantenkringen discount, penetratie naar inkomen P06 2016
Klantenkringen discount, penetratie naar inkomen P06 2016 Shelflife

Klantenkringen discount, penetratie naar inkomen P06 2016

Algemeen

Binnen de klantenkringen kijken we hier naar het inkomen van het huishouden, en wel specifiek voor Lidl, Aldi en Dirk. Volgens sommige definities vormen zij het discountsegment in Nederland. Wat opvalt als we naar de penetratie naar het inkomen van het huishouden kijken, is dat het profiel Aldi in ieder geval veel meer lijkt op dat van Dirk in plaats van dat van Lidl. Lidl behaalt zelfs in de hoogste inkomensgroep (> € 1.700,-) zijn hoogste penetratie.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.