Lidl zet in op kleding met Heidi Klum

0

Lidl lanceert eind dit jaar een kledinglijn van voormalig model Heidi Klum en zet daarmee nog nadrukkelijker in op kleding als onderscheidend element van de formule. Lidl en Klum gaan in de toekomst samenwerken op het gebied van kleding, om te beginnen met een exclusieve collectie eind dit jaar. Lidl wil in de toekomst ook meerdere keren per jaar een ‘Lidl Fashion Week’ organiseren.

“Ik hoop dat mijn collectie die ik voor Lidl heb ontwikkeld, in de smaak valt. Mij heeft het veel plezier gebracht… net als ikzelf hecht Lidl zeer veel waarde aan topproducten van goede kwaliteit tegen een superprijs. Want mode moet zorgen voor plezier en iedereen moet zich dit plezier kunnen veroorloven!”, aldus Klum bij de bekendmaking van de samenwerking.

Het modeoffensief van Lidl moet een “permanente dynamiek” krijgen. De ‘Lidl Fashion Week’ betreft naar eigen zeggen een voor de lange termijn ontwikkelde campagne waarmee Lidl haar wereldwijde fashion-aanbod presenteert, internationaal in alle Lidl-filialen en in de online shops. Heidi Klum doet hierbij eind dit jaar de aftrap.

“Heidi is een geweldige bron van inspiratie. Ze is in de fashion-metropolen van deze wereld kind aan huis, ademt energie en levenslust uit en is toch met beide benen op de grond gebleven Ze past helemaal bij Lidl en onze klanten!” aldus Christine Braun, woordvoerder van Lidl Nederland.