LinkedIn-groep FoodPersonality > 1.000 leden

0
Leestijd: < 1 minuut

Deze week heeft de FoodPersonality-groep op LinkedIn de grens van 1.000 leden bereikt. De groep, die sinds januari 2010 actief is, staat open voor lezers van FoodPersonality en andere foodprofessionals. Het 1.000e lid is Jobert Cornelis, country manager Nederland van Aristo Music, een bedrijf dat gespecialiseerd is in tailor made muziekoplossingen voor bedrijfsomgevingen.

 

Het 1.000e lid van de groep krijgt een jaar lang gratis FoodPersonality (de Belg Cornelis was nog geen abonnee). Leden van de groep die eveneens nog geen abonnee zijn van FoodPersonalty nodigen we van harte uit voordelig kennis te maken met het blad.

 

Inmiddels telt de FoodPersonality-groep alweer 1.008 leden. Volgens LinkedIn laat de groep een week-over-week groei van 21% zien. In de afgelopen week meldden zich 17 nieuwe leden aan. Ook aanmelden? Klik op LinkedIn-icoon rechtsboven op deze site (u komt dan automatisch bij de FoodPersonality-groep op LinkedIn terecht).