Meer impulsverkopen in de zomer met Gulden Krakeling

0

Samen met klanten zijn de field managers van Gulden Krakeling continu bezig om de maximale omzet en rendement op de winkelvloer te behalen. Dat zit hem zowel in de invulling van het schap als het activatieprogramma; van zowel artikelen die wekelijks in de actie zijn als thematische acties en displays. Dit alles om het resultaat in de categorie koek te vergroten.

Ter illustratie: in de zomerperiode geeft Gulden Krakeling de koekverkopen een impuls door thematische displays op de winkelvloer te plaatsen. Deze zomer pakt de koekspecialist groots uit met de thema’s Wafelweken en Fruitige Cakeweken.

Wafels worden met name in het zuiden van Nederland geconsumeerd. Met het thema Wafelweken speelt Gulden Krakeling in op deze regionale behoefte met het wafelassortiment. Ze worden gepresenteerd in een inspirerende hoes met vier heerlijke decoratie/versierideeën voor bij verschillende wafels. Ideaal voor cross-selling van onder andere ijs en fruit.

Om het rendement buiten de wafelregio’s te vergroten, wordt daar het thema Fruitige Cakeweken uitgerold. Dit thema past perfect in de periode van het zomerfruit en zal de koekverkopen een boost geven.

Ook meer impuls en rendement binnen de categorie koek? Neem contact met Gulden Krakeling op, dan bekijkt de specialist in koek samen met u de mogelijkheden.

Inlichtingen: Gulden Krakeling, 073 – 513 12 11 | www.guldenkrakeling.nl