
Captain of the Category
Leestijd: < 1 minuut Het Captain of the Category-onderzoek is een jaarlijks onderzoek van FoodPersonality en geeft antwoord op de vraag welke leveranciers…
Leestijd: < 1 minuut Het Captain of the Category-onderzoek is een jaarlijks onderzoek van FoodPersonality en geeft antwoord op de vraag welke leveranciers…
Leestijd: 2 minuten Sinds 2009 worden behalve de FoodAwards ook de FoodRetailAwards uitgereikt, een toekenning van FoodPersonality aan supermarktketens en/of retailorganisaties die op…
Leestijd: < 1 minuut Bijeen, de nieuwe gezamenlijke inkooporganisatie van Jumbo en C1000, is een feit. Jan van de Wiel (afkomstig van Jumbo) en…
Leestijd: < 1 minuut
Leestijd: < 1 minuut
Leestijd: < 1 minuut
Leestijd: 8 minuten Soms zijn er van die kleine initiatieven die best eens heel groot zouden kunnen worden. Willem & Drees…
Leestijd: 6 minuten Op gesprek bij Siep de Haan en Jan Korevaar, sinds twee jaar en anderhalf jaar de algemeen en…
Leestijd: < 1 minuut Onder de noemer branche- en formulecijfers brengt FoodPersonality hier relevant cijfer- en onderzoeksmateriaal bijeen. FoodPersonality publiceert maandelijks…
Leestijd: 6 minuten Het begrip ‘duurzame ontwrichting’ lijkt eerder afkomstig uit de praktijk van een scheidingsadvocaat, dan uit de supermarktwereld. Toch…