
‘Online’ is toch niet zo ‘fine’
Leestijd: 2 minuten Op diverse podia heb ik geventileerd over hoe ik tegen online retailing aankijk. Duidelijk is dat dit fenomeen…
Leestijd: 2 minuten Op diverse podia heb ik geventileerd over hoe ik tegen online retailing aankijk. Duidelijk is dat dit fenomeen…
Leestijd: 2 minuten Wat denkt u als u de marktcijfers ziet? Raakt u in mineur als u de negatieve ontwikkeling ziet,…
Leestijd: 2 minuten ‘Het A-merk heeft zijn langste tijd gehad’, kopte onlangs een e-mailnieuwsbrief van Management Team in mijn mailbox. Zoals…
Leestijd: 2 minuten Het was de zomerhit van afgelopen jaar: ‘Blurred lines’, een liedje over vage grenzen. Als onderzoeker (soms ook…
Leestijd: 3 minuten “I know half my advertising isn’t working, I just don’t know which half.” Een beroemde uitspraak die William…
Leestijd: 2 minuten ‘Omzet duurzaam voedsel kwart hoger’. Zo luidt de kop van een dagelijkse nieuwsbrief die ik via de email…
Leestijd: 3 minuten In het Nederlandse supermarktkanaal spelen prijspromoties in de strijd om de shopper een steeds prominentere rol. Rapporteerde SymphonyIRI…