
Test je product door en door
Leestijd: 2 minuten Nederlanders zijn ‘kokers’. En dat bedoel ik letterlijk. De traditie wil dat aardappelen en groente vaak in nog…
Leestijd: 2 minuten Nederlanders zijn ‘kokers’. En dat bedoel ik letterlijk. De traditie wil dat aardappelen en groente vaak in nog…
Leestijd: 3 minuten Onlangs vond het congres ‘foodretail meets foodservice’ plaats. Ja, het ging over blurring. Wat op zich een irritant…
Leestijd: 2 minuten Als ik met branchegenoten over Lidl spreek, dan komt menigeen superlatieven tekort. En om eerlijk te zijn ben…
Leestijd: 2 minuten Aan het schrijven deze column gaat iedere keer weer een proces van onderwerpkeuze vooraf. Waar wil ik het…
Leestijd: 2 minuten ‘Ich-bin-ein-ALDI-kind.ch’: met verbazing las ik dit op een boodschappentas van Aldi in Zwitserland. En er stond nog iets…
Leestijd: 2 minuten Omdat ik van huis uit historicus ben en al bijna dertig jaar in de foodbranche vertoef, heb ik…
Leestijd: 2 minuten Online boodschappen doen maakt in Nederland een flinke groeispurt door. De onlinegroei kent meerdere oorzaken, waaronder de komst…
Leestijd: 2 minuten De vergelijking die u in de titel leest, gaat over de verdeling van welvaart in onze wereld. Hij…
Leestijd: 2 minuten Terug van een trip naar Kopenhagen bladerde ik in het vliegtuig door mijn notities en observaties van de…
Leestijd: 2 minuten Een onderwerp dat ook de foodsector steeds meer gaat raken, zijn de ‘sustainable development goals’ uit 2015 van…