Opinie

Ammerlaan

Leestijd: 2 minuten Vrijwel elk bedrijf richt zich op de ‘millennial’: de jong volwassene, geboren tussen pakweg 1980 en 1994. Niet…

EFMI

Leestijd: 2 minuten Onlangs maakte Arjan Lubach een interessant item over de vele voedingshypes in Nederland. ‘En passant’ veegde hij even…

Fredrix

Leestijd: 3 minuten De deskundigen wordt steeds kritischer als het om de consumptie van suiker gaat. En het heeft even geduurd,…

Kremer

Leestijd: 2 minuten Een markant figuur uit de Nederlandse levensmiddelenbranche is van ons heengegaan, nu alweer bijna twee maanden geleden. Ik…

EFMI

Leestijd: 3 minuten Ik ben geen klant van HelloFresh en zal dat (voorlopig althans) ook niet worden. De praktische reden daarvoor…

Fredrix

Leestijd: 3 minuten Het is al weer vijftien jaar geleden dat we intensief samenwerkten binnen Europartners. Internationaal écht effectief samen inkopen…

EFMI

Leestijd: 2 minuten Iedereen weet wat er bedoeld wordt als we het over discounters hebben: net niet complete winkels, die je…