PepsiCo introduceert Mountain Dew
PepsiCo introduceert Mountain Dew Shelflife

PepsiCo introduceert Mountain Dew

Algemeen

PepsiCo introduceert het wereldbekende frisdrankmerk Mountain Dew nu ook in Nederland. Mountain Dew is een dorstlessende frisdrank met een verfrissende citrussmaak. Het merk staat bekend om de gewaagde neongroene kleur van de verpakking en het knallende logo. Mountain Dew positioneert zich als dé frisdrank voor grensverleggende jongeren die alles uit het leven willen halen.

Mountain Dew is al jaren een van de grootste frisdrankmerken in de Verenigde Staten en neemt een vierde plek in op de lijst van bekendste frisdranken ter wereld. De legendarische frisdrank is vanaf nu verkrijgbaar in Nederland, in neongroene flesjes van 0,5 liter

Mountain Dew heeft een stoere, no-nonsense uitstraling en richt zich primair op een mannelijke doelgroep tussen de 16 en 24 jaar, waarbij de slogan ‘Do the Dew!’ aanzet tot actie. In het buitenland lieert Mountain Dew zich aan actiesporten, muziek en ‘streetart’. In ons land staan er dit jaar promoties rondom skateboardevents op stapel.

Michael Blankert, senior brand manager bij PepsiCo: “Al jaren inspireert Mountain Dew jongeren over de hele wereld om hun grenzen te verleggen en hun eigen ding te doen. Nu gaat Mountain Dew eindelijk ook Nederland veroveren. Het is een frisdrank buiten de gebaande paden: a liquid like no other!”

Mountain Dew is vanaf nu landelijk verkrijgbaar in supermarkten, maar vooral in binnensteden en ‘on the go’. Evenals bij Pepsi is Vrumona het aanspreekpunt voor de retail voor Mountain Dew.

Inlichtingen: Vrumona, (030) 656 89 11 (www.pepsico.nl)

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.