Afbeelding

Nienke van de Streek weg bij Aldi

Door: Dave van Loon Personality's

Nienke van de Streek, directeur Marketing & Communicatie, is vertrokken bij Aldi. Dat heeft Aldi bevestigd nadat reclamevakblad Adformatie gisteren via een out-of-officemail ontdekte dat Van de Streek ‘uit dienst’ is.

Van de Streek was een van de stuwende krachten achter de nieuwe marketingstrategie waarmee Aldi zich 2020 profileert. Een belangrijke mijlpaal was de eerste tv-reclame (’Natuurlijk wel - Aldi’) van de discounter die toen te zien was. De nieuwe strategie moest Aldi opnieuw op de kaart zetten, aangezien het marktaandeel al jaren achtereen daalde.

Van de Streek begon in 2016 als directeur Sales & Formule bij Aldi. In 2019 werd ze directeur Marketing & Communicatie. Vóór haar komst naar Aldi werkte Van de Streek onder meer bij Blokker, Jumbo en C1000.

Een reden voor het vertrek van Van de Streek geeft Aldi niet. Haar taken worden tijdelijk waargenomen door ceo Jan Oostvogels.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.