
Danny Groenenboom versterkt adviseurs van Gwynt
Door: Dave van Loon Personality'sBij adviesbureau Gwynt is Danny Groenenboom aan de slag gegaan als adviseur. ‘Met zijn stevige kennis en ervaring zal Danny een significante bijdrage gaan leveren aan het verder ontwikkelen van onze activiteiten binnen retail, wholesale en digitale transformaties’, aldus Gwynt in een persbericht.
Groenenboom heeft een track record opgebouwd op het gebied van digitale transformaties en diverse grote projecten op zijn naam staan, bij onder meer Albert Heijn (Tap to Go), SGS en Heineken. Hij beschikt volgens Gwynt over een heldere visie op digitalisatie, omnichannel en user experience. Groenenboom werkte eerder voor onder meer GfK, Atos Consulting en Albert Heijn.
Binnen Gwynt zal hij dan ook een belangrijke verantwoordelijkheid gaan nemen bij de realisatie van nieuwe (digitale) doorbraken voor bedrijven binnen de diverse sectoren waarin Gwynt actief is, te weten food, retail, wholesale en (high-tech) maakindustrie. In het advieswerk voor bedrijven richt Gwynt zich op strategie, implementatie en performanceverbetering.