Plus: Laagblijvers uitgebreid naar hele winkel
Plus: Laagblijvers uitgebreid naar hele winkel Shelflife

Plus: Laagblijvers uitgebreid naar hele winkel

Algemeen

Begin 2019 verlaagde Plus met ‘Laagblijvers’ blijvend de prijzen op veel populaire groente- en fruitproducten. Laagblijvers zijn producten die het hele jaar door vast laag geprijsd zijn. De langlopende prijscampagne blijkt succesvol en Plus breidt het programma daarom uit met bijna 300 producten in het houdbare- en versassortiment.

De uitbreiding geldt op populaire producten van het huismerk van Plus zoals chocoladehagel, koffiepads, spaghetti, allesreiniger, keukenpapier, geraspte kaas en steenovenpizza’s. De vast in prijs verlaagde producten zijn in de winkel te herkennen aan het opvallende paarse logo. Plus ziet daardoor nu grotendeels paars. De supermarktorganisatie laat heel Nederland in haar nieuwe campagne op radio, televisie, outdoor en online kennismaken met de uitbreiding van dit assortiment.

De nieuwe vast in prijs verlaagde producten zijn vanaf vandaag in alle Plus-vestigingen.

Eric Leebeek, commercieel directeur Plus: “Groente en fruit het hele jaar scherp geprijsd was vorig jaar onze boodschap toen we Laagblijvers introduceerden. Laagblijvers hebben een positieve invloed gehad op de prijsperceptie van onze klanten. We zijn daarom trots om Laagblijvers nu verder uit te breiden. Zo kan iedereen elke dag voor goed eten en een goede prijs bij Plus terecht.”

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.