Alexandra Pouderoyen en Corria Houthuizen
Alexandra Pouderoyen en Corria Houthuizen Shelflife

Plus wint Wijn Marketing Award 2010

Algemeen

caption id=”attachment_1696” align=”alignleft” width=”318”Alexandra Pouderoyen en Corria Houthuizen/captionPlus Retail heeft de Wijn Marketing Award gewonnen met het concept ‘De wijnadviseur in de supermarkt’. De ‘Productschap Wijn Marketing Awards’ werden afgelopen maandag uitgereikt tijdens het Wijn & Marketing Symposium in Den Haag.

Plus Retail won de award in de categorie ‘Wijnimporteur’. De prijs werd in ontvangst genomen door Plus-wijninkoopster Alexandra Pouderoyen, samen met Corria Houthuizen van Wine Masters, het uitzendbureau voor wijnadviseurs waarmee het concept samen is uitgevoerd. Pouderoyen: “Mensen hebben bij het kopen van wijn vaak moeite met het maken van een goede keus. Wij helpen onze klanten daarbij met een wijntouchscreen, de top-5 wijnen, onze maaltijdwijnen én de wijnadviseur op de winkelvloer. Wij zijn erg blij en trots dat ons concept nu gewaardeerd wordt met deze award.”

De jury prees de inzending van Plus vanwege “de innovatieve wijze waarop de besluitvorming door consumenten wordt verbeterd. De wijnadviseur in de supermarkt leidt tot een betere waardering van het product wijn en tevredener klanten.” Plus werd eerder al zes keer uitgeroepen tot ‘Beste Wijnsupermarkt van Nederland’.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.