Rob Verkade sales en trade marketing director Storck
AlgemeenSmilegummi wordt momenteel groots gelanceerd en de markt zal verder verrast worden door nieuwe proposities op het gebied van chocolade, tussendoortjes en suikerwerk.
Begin deze maand is Rob Verkade gestart bij zoetwarenbedrijf Storck - bekend van merken als Merci en Werther’s Echte - als sales- en trade marketing director.
Storck is een duits familiebedrijf en wereldwijd een Top-10 speler in zoetwaren. Recent introduceerde het in Nederland het in Duitsland populaire snoepmerk: Smilegummi. Met een ruime commerciële ervaring, waarvan 12 jaar bij wasmiddelen- en cosmeticabedrijf Henkel, is Verkade de laatste drie jaar als interimmanager werkzaam geweest in FMCG maar ook in de Doe-het-zelf-markt.
Storck BV is geen onbekend terrein voor Verkade gezien een eerder dienstverband van 1996 tot 2002. Storck heeft onlangs een nieuwe koers ingezet met haar handelspartners gericht op sterke gezamenlijke groei met bestaande- maar vooral ook met nieuwe producten.