Rob Verkade sales en trade marketing director Storck
Rob Verkade sales en trade marketing director Storck Shelflife

Rob Verkade sales en trade marketing director Storck

Algemeen

Smilegummi wordt momenteel groots gelanceerd en de markt zal verder verrast worden door nieuwe proposities op het gebied van chocolade, tussendoortjes en suikerwerk.

Begin deze maand is Rob Verkade gestart bij zoetwarenbedrijf Storck - bekend van merken als Merci en Werther’s Echte - als sales- en trade marketing director.
Storck is een duits familiebedrijf en wereldwijd een Top-10 speler in zoetwaren. Recent introduceerde het in Nederland het in Duitsland populaire snoepmerk: Smilegummi. Met een ruime commerciële ervaring, waarvan 12 jaar bij wasmiddelen- en cosmeticabedrijf Henkel, is Verkade de laatste drie jaar als interimmanager werkzaam geweest in FMCG maar ook in de Doe-het-zelf-markt.
Storck BV is geen onbekend terrein voor Verkade gezien een eerder dienstverband van 1996 tot 2002. Storck heeft onlangs een nieuwe koers ingezet met haar handelspartners gericht op sterke gezamenlijke groei met bestaande- maar vooral ook met nieuwe producten.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.