Spar benoemt brand manager

Nieuws

Jan-Hein van Spaandonk is door Spar benoemd tot brand manager. Met ingang van 20 september gaat hij deze functie bij Spar vervullen. Van Spaandonk was tot nu toe unit manager kruidenierswaren. Die functie wordt voorlopig (ad interim) overgenomen door Mike Duppen.

Jan-Hein van Spaandonk gaat zich als brand manager bezighouden met het beleid van de (eigen) merken en de prijsstelling van Spar. Ook de Spar-merkverpakkingen gaan onderdeel uitmaken van zijn takenpakket evenals de vertegenwoordiging van Spar Nederland bij B.I.G.S., de inkoopclub van Spar International. Spar zegt met deze invulling het eigen merken- en prijsbeleid van Spar de impuls te kunnen geven die nodig is om de gewenste positionering van Spar te realiseren.

De Spar-directie laat in een persbericht weten verheugd te zijn dat het formuleteam van de nieuwbakken formulemanager Mariëlle Witjes met deze interne verschuiving op volle sterkte is.

De functie van unit manager kruidenierswaren zal op ad interim-basis door Mike Duppen ingevuld worden. Mike Duppen neemt op 20 september formeel het stokje over. Van Spaandonk zal zijn werkzaamheden geleidelijk overdragen terwijl hij zijn nieuwe verantwoordelijkheid opstart.

Spar werkt als buurtsupermarkt naar eigen zeggen in toenemende mate aan het verbeteren van de leefbaarheid van de buurt. De verkrijgbaarheid van dagverse boodschappen van prima kwaliteit tegen een redelijke prijs draagt bij aan het dagelijks gemak. “Een goede invulling van het eigen merk speelt hierbij een belangrijke rol”, aldus algemeen directeur Sjaak Kranendonk.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.