Supermarktvastgoedcongres 2015
Supermarktvastgoedcongres 2015 Shelflife

Supermarktvastgoedcongres 2015

Algemeen

Dinsdag 17 november vindt het Supermarktvastgoedcongres plaats. Dit is inmiddels de vierde editie van het congres, dat inmiddels is uitgegroeid tot hét jaarlijkse event voor professionals in supermarkten en vastgoed. Thema van het congres dit jaar: Blurring.
Blurring wordt als term vaak gebruikt voor vernieuwende combinaties tussen retail en horeca. Denk aan Jumbo Foodmarkt, Dekamarkt World of Food of de nieuwste generatie AH XL’s. Ook de Valk Versmarkt bij Van der Valk-restaurants is een goed voorbeeld.
Twee gerenommeerde sprekers op het gebied van retail en foodservice zullen het thema Blurring vanuit verschillende invalshoeken voor het voetlicht brengen.
- Jan-Willem Grievink, directeur van Foodservice Instituut Nederland (FSIN), deelt zijn visie op het thema blurring/branchevervaging en schetst de contouren van de supermarkt van de toekomst.
- Pim van den Berg (Perspectives) geeft op zijn onnavolgbare en inspirerende wijze zijn visuele perspectief op supermarktlocaties.
Tevens vindt tijdens het Supermarktvastgoedcongres weer de uitverkiezing van de ‘Mooiste Supermarkt van Nederland’ plaats, de prijs voor de beste nieuwe vastgoedontwikkeling voor een supermarktlocatie.
De deelnamekosten voor dit middagcongres bedragen € 299,-. Inschrijven kan hier.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.