The Category & Trade Company breidt uit naar foodservice

0
Leestijd: < 1 minuut

Eerder deze maand tekenden de partners van The Category & Trade Company (CTC) en eigenaren Janka Dekker en Minouk Damen van Marketing4Results het contract voor overname. Marketing4Results (M4R) heeft zich in de afgelopen jaren gespecialiseerd in het creëren van de next step op het gebied van category management en trade marketing voor fabrikanten, grossiers en formules in de foodservice branche.

De synergie van de activiteiten van beide partijen is groot. Ze voeren dezelfde activiteiten zoals categorievisies – en plannen, shopperinzichten en buyer persona’s uit alleen dan in verschillende branches. Deze branches lopen steeds meer in elkaar over.

Francesco Gribling is gestart als associate partner foodservice bij CTC. Met de kennis en ervaring van Francesco, op het gebied van foodservice, heeft CTC een propositie ontwikkeld waarmee zij hun klanten kunnen ondersteunen bij hun groeiplannen op foodservice gebied in de foodservices branche maar ook food, wonen of DHZ, overal waar foodservice relevant is.

Foodservice en food retail lopen steeds meer in elkaar over. CTC gelooft in de omnichannel customer journey die ervoor gaat zorgen dat de shoppers en de gasten tevreden zijn in de winkel, onderweg, in het restaurant, op het werk, online, kortom overal waar zij zijn.

CTC is dan ook verheugd dat in de afgelopen maanden, in nauwe samenwerking met
oprichters Janka & Minouk (M4R) en Tijn Bresser& Francesco Gribling (CTC), de kennis en ervaring op het gebied van foodservice een plaats heeft gekregen binnen The Category & Trade Company.

Zowel CTC als M4R stellen de klant, gast en shopper als uitgangspunt centraal in concepten en formules om zo meerwaarde en onderscheid te creëren. Dit blijft ook in de toekomst het fundament van de Category & Trade Company.