Linda van Rijn (FrieslandCampina) beste trade marketeer, Sepha Smit (Plus Retail) beste category manager

0
Leestijd: < 1 minuut

Tijdens een feestelijke uitreiking van de Challenge Awards zijn Linda van Rijn (FrieslandCampina) en Sepha Smit (Plus Retail) uitgeroepen tot resp. Trade Marketeer van het Jaar en Category Manager van het Jaar.

 

De uitreiking van de Challenge Awards, een initiatief van Caracter Company, vond gisteren voor de eerste keer plaats. Plaats van handeling was de Lambertuskerk in Raamsdonk.

 

In verschillende categorieën, toegesneden op de diverse trade marketingdisciplines, werden prijzen uitgereikt op basis van ingestuurde cases. Zo viel onder meer Heineken in de prijzen voor de introductie van de ciders Jillz en Strongbouw Gold en Unilever (home care) voor de actie Voorjaarsschoonmaak 2009.

 

Behalve de uitreiking van de eigenlijke Challenge Awards werden gisteren ook de Category Manager van het Jaar en de Trade Marketeer van het Jaar uitgeroepen. 60% van het oordeel werd bepaald door de jury van de Challenge Awards, 40% door de aanwezigen in de zaal zelf. Sepha Smit, category manager bij Plus Retail, en Linda van Rijn, trade marketing manager bij FrieslandCampina, werden uiteindelijk uitgeroepen tot resp. Category Manager van het Jaar en Trade Marketeer van het Jaar.