Vomar krijgt nieuwe slogan van Miss Montreal

0
Vomar Voordeelmarkt heeft een nieuwe slogan: ‘Jouw super supermarkt’. De slogan wordt gelanceerd met een commercial met Sanne Hans – beter bekend als Miss Montreal – van wie vrij algemeen bekend is dat ze stottert. Zogenaamd verspreekt Hans zich bij het inspreken van haar tekst en wordt ‘jouw supermarkt’ opeens ‘jouw super… supermarkt’. In de commercial besluit Vomar daarop meteen dat haar hakkelende versie eigenlijk veel beter is en gebruikt gaat worden voor een nieuwe campagne.
Vomar koos voor Sanne Hans als voice-over omdat haar persoonlijkheid goed past bij de merkidentiteit; rebels, nuchter, succesvol en altijd met een knipoog. De slogan ‘Jouw super supermarkt’ benadrukt niet alleen het lokale karakter van de formule, maar ook dat Vomar altijd een stap extra wil zetten om de allerlaagste prijs te garanderen, zonder concessies te doen aan de kwaliteit. Kortom, de discounter die wél alles heeft.
Marco Maatman, commercieel directeur van Vomar, geeft aan dat het hele bedrijf achter de ‘verspreking’ van Hans staat, omdat deze de Vomar-formule het beste omschrijft: “Deze verspreking heeft ons doen beseffen dat ‘de super supermarkt’ precies zegt wat voor ons zo belangrijk is. We zijn altijd op zoek naar de extra uitdaging om alles net wat ‘superder’ te doen.”
Sanne zegt zelf hard te kunnen lachen om de commercial: “Iedereen weet dat ik stotter, maar dat ik door dat gehakkel ook nog eens een nieuwe slogan zou bedenken, dat had ik nooit verwacht. Echt super grappig!”